کیفیـت غــذای کارکنــان در دستــور کار مـدیریت مرکــز آموزشـی درمانـی امیـن
جلسـه بررسـی مشـکلات آشپـزخانه مرکــز آموزشـی درمانـی امیـن و بازنگـری در برخی مسائل مهـم این واحـد در فرآینــد ارائه خدمات، با حضور آقای زارعـی مدیر محتـرم این مرکــز، سرپرست خدمات پشتیبانی و با مشارکت پیمانکار آشپـزخانه، ناظـر تغذیه، واحـد کارپردازی، نماینــده انبـار، نماینده دفتر پرستاری و سرآشپز این مجموعـه برگزار شد. در این نشست، آقای زارعـی با اشاره به اهمیت راهبــردی آشپــزخانه در ارتقا رضایتمنــدی کارکنان و کیفیت خدمات پشتیبانـی، اظهار داشت: با وجود محدودیتها و تنگناهای موجود، مدیریت مرکز تلاش کرده است نسبت به رفع موارد دارای اشکال اقدام کرده و بخش قابل توجهــی از تجهیــزات درخواستـی این واحد را علیرغم مشکلات مالی تأمین نماید. وی تأکیـد کرد انتظار میرود پیمانکار نیز در انجام تعهــدات قـراردادی خود با دقت، حساسیت و نظارت بیشتـری عمل نماید.مدیر مرکـز آموزشی درمانی امیـن با اشاره به شـرایط کاری کارکنــان حـوزه درمان افـزود: پرسنلی که ساعتهای طولانـی در محیطـی پراسترس به ارائه خدمات درمانی مشغـول هستند، باید از حداقل های رفاهـی مناسب برخـوردار باشند. در حالـی که در برخی مـوارد، کیفیت غذای طبــخ شده موجب کاهش تمایل کارکنان به استفاده از آن شده است.
وی با تأکیــد بر لزوم افــزایش دقت و ارتقا کیفیت فرآینـد طبـخ غذا، با توجه به تأمین مواد اولیــه با هزینه های قابل توجه، خواستـار بازنگــری جــدی در شیــوه آماده سازی، پخت و ارائه غــذا شد. در ادامه جلسه، موضـوعاتی از جمله نحـوه توزیع غـذا، مستهلک بودن بخشـی از ظـروف، ضـرورت پیش بینی حضــور ناظر تغـذیه در شیفت عصــر و بهره گیــری حداکثــری از ظرفیت های موجود به منظـور بهبـود کیفیت غـذای طبــخ شده، بصورت کارشناسـی مـورد بحث، تبادل نظــر و بررسی دقیـق قرار گرفت و مقـرر شد اقدامات اصلاحـی در دستـور کار قرار گیرد.