نام و نام خانوادگي: آقاي مجتبی سلمانی
سمت: مسئول امور مالی
تحصيلات:فوق لیسانس مهندسی مالی
تلفن محل كار : 31122018
پست الكترونيك:
شرح وظايف مسئول :
۱- انجام کارشناسی و ارائه راهنمایی های لازم در زمینه های درآمد، پیش پرداخت ها و علی الحسابها، جذب اعتبارات و اموال و تنخواه گردان پرداختی به واحد های تابعه.
۲- نمونه گیری راندوم از اسناد هزینه مطابق مقررات و قوانین مربوط
۳- انجام امور مربوط به آموزش تشخیص و تعیین و اعمال سر فصل حساب، تهیه تراز عملیات ، تهیه و تنظیم حساب ماهانه در موعد مقرر و تائید و امضای آنها توسط مقامات ذیربط
۴- بررسی و نظارت بر عملکرد مالی واحد ها از طریق بررسی حسابهای دریافت و پرداخت ، دفاتر مالی، ثبت دفاتر و کنترل انجام فراِندهای مالی واحد های تابعه
۵- همکاری در تهیه مکاتبات ، بخشنامه ها، دستورالعمل ها و تصویب نامه های مالی.
۶- شرکت در جلسات و کمیسیون های مربوط به امور مالی و ارائه گزارش لازم به مسئولین ذیربط
۷- ارائه طرح های مالی در جهت بهبود کیفی و کمی منابع و مصارف در راستای بهره وری بهینه.
۸- انجام ماموریت های اداری لازم جهت حسابرسی واحد ها و تهیه مستندات لازم جهت گزارش حسابرسی به مسئولین ذیربط
۹- نظارت بر انجام تحویل و تحول واحد های مالی و تهیه صورتجلسه تحویل و تحول اموال، درآمد و تنخواه گردان و حسابها طبق تراز عملیاتی و مطابق مقررات
۱۰- مکاتبه با واحد های تابعه و پاسخ به سوالات و اشکالات تخصصی و کارشناسی واحدها با ارائه راهکارهای قانونی
۱۱- تهیه گزارشات لازم جهت پاسخ به سوالات ، واحد های نظارتی مالی کشور با دریافت اطلاعات لازم از واحد های تابعه
۱۲- کنترل تنخواه گردان پرداختی به کارپردازی و موازنه های مالی بودجه جاری، عمرانی، اختصاصی و غیره
۱۳- کنترل موازنه مالی تنخواه گردان قبوض درآمد در واحدها
۱۴- راهنمایی های لازم به امور مالی واحد های تابعه در مورد تسریع جریان نقدینگی و وصولی ها، بررسی هزینه های کمکی و خارجی از مقررات عمومی و هزینه های سرمایه ای و مطالبات
۱۵- کنترل و بررسی میزان جذب اعتبار و علت عدم جذب آن
۱۶- کنترل صورت حساب های بانکی و مطابقت آن با دفاتر مالی و بررسی مغایرت بانکی حسابهای واحد ها
۱۷- آموزش مسئولین مال واحدها از نظر ثبت امور مالی در سیستمهای مکانیزه، تعیین تراز عملیاتی و صورت مغایرات بانکی
۱۸- شرکت فعال در دوره های کارآموزی، مهارتی و آموزشی در جهت ارتقا معلومات و توانمندی های شغلی و بکارگیری نتایج آن در انجام وظایف محوله
۱۹- انجام یا مشارکت در تحقیقات کاربردی در عرصه نظام سلامت در رشته شغلی مربوطه یا ارائه طرح و پیشنهاد بصورت سالانه به تصویب مراجع ذیربط رسیده باشد.
۲۰- انجام سایر امور مربوطه طبق دستور ما فوق مطابق مقررات